neděle 18. března 2012

Poslední den před školou

Dnešek je posledním den, který ještě patří do prázdnin. Již zítra mě budík probudí o několik hodin dříve než doposud. Navzdory tomu, že ještě nemám stanovený rozvrh ani předměty, které budu následující semestr studovat, jsem se rozhodl začít navštěvovat hodiny, které si plánuji zapsat. Zítra ráno začínám přednáškou z databází.
Počasí za poslední dny bylo úžasné, včera jsem si spálil obličej. V pátek jsme se vypravili na výstavu World Press Photo v Kitzingenu. Můj původní plán dopravit se na kole mi narušilo silné nachlazení. Jelo se tedy vlakem na Bayern Ticket. Tu jsme se rozhodli zhodnotit výletem do Bamberku. Bohužel skupina až ve vlaku rozhodla, že cesta bude až příliš dlouhá, a hned na další zastávce jsme vystoupili. Uprostřed ničeho. Markt Bibart.
Většina zalezla do jediné fungující restaurace a slunila se na zahrádce. Já a Quentin jsme nakoupili pár rohlíků v krámu, prozkoumali obec, vyzkoušeli autostop, kde nám (dvěma klukům) během 10 minut zastavila hned dvě auta. Bohužel nabízené destinace nezněly příliš slibně, raději jsme se vydali do nedalekého háje na menší výlet.
V sobotu byla na programu velice dobrá prohlídka Vircpurku doplněná vínem a sluncem. Po výletu po městě jsem zorganizoval BBQ u nás na zahradě. Všichni byli spokojení. Večer jsme se jako obvykle přesunuli na koleje Am Hubland a hrál se Beer Pong. Dnešek bude spíše líný, možná návštěva místních trhů a lunaparku.

Žádné komentáře:

Okomentovat