úterý 27. března 2012

Téměř měsíc v Residenci

Již téměř měsíc trávím ve Vircpurské residenci. Poslední dny uběhly až příliš rychle. Počasí je stále výborné, jen kvůli změně času je ráno chladno. Dnes to ale nevadilo, děsně dlouho jsem se vyhrabával z postele a pak jsem musel pořádně šlápnout do pedálů, cestu jsem urychlil aspoň o čtvrtinu.
V sobotu jsem udělal krásný výlet na kole, 55 km se sluníčkem a příjemně vlažným vzduchem. Večer pak začínal na kolejích Hubland, kam za Mesh'alem a Joud dorazila početná skupina Jordánek. (Všechny byly stejně tak hlučné jako Joud a bavili se jen spolu a ne zrovna anglicky.) Následovala 90' party, která byla rozhodně super. Domů jsem se dostal někdy po páté.
Na neděli jsme byli domluveni na výlet do Rothenburgu, sraz 10:10 na nádraží. Samozřejmě jsem byl jediný, kdo přišel alespoň trochu včas - zbylá část skupiny - Jesse, Will a Quentin - zapomněli na změnu času. Pokusil jsem se dohnat spánkový deficit 4 hodin na trávě před nádražím (další vlak jel až za 2 hodiny), kvůli kofeinu v hlavě se mi to však nepodařilo.
Rothenburg (ob der Tauber) je poměrně staré městečko obehnané zachovalou zdí, na kterou je volný přístup, takže jsme na ní ušli snad několik kilometrů. Oproti středomořským městům to rozhodně není žádná extra bomba, ale pěkné to rozhodně bylo. Vyhlášený je vánoční obchod, otevřený celoročně. Rozhodně nejabsurdnější věc, jakou jsem v životě viděl. Ani na Vánoce to místo nelze nazvat hezkým. Nekonečný kýč až se člověku motala hlava.
A včera zase škola, pokus dokončit papírování, praní bílého prádla - na některém se praním záhadně objevily fleky a mytí a údržba kola (nemohl jsem už poslouchat komentáře kamarádů ani vrzání řetězu). A hlavně jsem se dozvěděl dost zajímavou věc: Čmelák je včela! (Já to vážně nevěděl.)

Žádné komentáře:

Okomentovat