pátek 23. března 2012

Statistika v Němčině

Dneska byla první hodina statistiky. Byla to velká pohoda. Spousta výrazů byla nových a těžko zapamatovatelných, všechno jsme si ale zapsal a musím se to nadrtit. Přijde mi, jako by ta přednáška byla navržená spíše pro střední školu. Kdybych byl Němec, byla by to zatím úplná pohodička. Docela dost času se například věnovalo značce sumy a různým způsobům jejího zápisu. A pak se jen sčítalo a tak dále. Jsem zvědavý, jak to bude vypadat dál.
Poslední hodinu jsem strávil zkoumáním všech možných kombinací předmětů tak, aby mi to co nejlépe vyšlo pro moji domovskou instituci. Došel jsem k závěru, že to je, lidově řečeno, na hovno. A to totálně. Například zítřejší přednáška statistiky se překrývá s přednáškou práva. ......

Můj proud psaní byl přerušen návštěvou kamarádů, pokračuji o několik dní později. Nakonec se mi podařilo zapsat tři odpovídající předměty na fakultě Informatiky a to Statistika, Databáze a Advanced Web Appliactions (ASP.NET). Další předmět mám z fakulty hospodářské -Business English. A jako každý zahraniční student mám i Němčinu.
No co naplat, to je pouze 21 kreditů a tak jsem se rozhodl zapsat Film za 12 kreditů. Tento semestr se předmět věnuje seriálům a výsledek bude 3 minutová epizoda. Celý svět už vypadá veseleji :-)

1 komentář: